Subject: Täpsustav küsimus peidetud puudused.
From: "Portunov Jaanek \(HC/SBS-L2O\)" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Fri, 11 Oct 2024 16:10:53 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Tekkis korteri müüjaga vaidlus peale tehingu tegemist, loodan, et saate
abiks olla.

Hetkel avastasime ( ja müüja on ka kursis ), et korterisse oli paigaldatud
valesti välisuks ( mitte vastavalt tootja juhendile ) ja hiljem lisaks
avastasime, et tegu on hoopis siseuksega, mitte korteri välisuksega.

Lisaks dushiruumi klaassein, ei ole piisaval lai ja selle tulemusena
jookseb vesi mööda.

Kas antud asjad on varjatud puudused või mitte ?

Tänan!

Kõike paremat / Best regards,

Jaanek Portunov

Lead to Order Baltics (HC/SBS-L2O)
Robert Bosch OÜ | Kesk tee 10 | Jüri alevik, Rae vald | Harjumaa |
EE-75301 | ESTONIA |  <http://www.bosch.ee/> www.bosch.ee
Mobile +372 5 3312800 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Registreeritud aadress: Tallinn, Registreerimisnumber: 10826273
Tegevjuhtkond: Kaspars Kalviskis